sâmbătă, 18 februarie 2012

Tort de botez alb-rosu

Un botez cu peripetii,cu amanari si zapezi care pana la urma au fost invinse.Tortul acesta alb-rosu pentru TIMEEA am incercat sa il fac elegant si finut.Elementele din el sunt impletite intre dorintele mamei si ideile mele.Sper ca am reusit sa le fac o bucurie mai ales ca tortul a plecat la Calarasi deci a fost si plimbat.Sa-ti fie de bine botezul TIMEEA IOANA!!!Crema de ciocolata cu migdale caramelizate,crema mousse de fructe de padure,capsuni,mure,zmeura,afineeee.....Greutate 11kg.











4 comentarii:

  1. Vai ce-mi plac botoseii dar si tortul!Felicitari!Viorica P



















    felicitari

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaaai, cat este de frumos! Pantofiorii m-am cucerit!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase torturi, Gabi!
    Stii ce mi-a placut cel mai mult? Invitatia ta de la profil, aceea de a aduce bucurie prin pasiunea aceasta dulce...Este partea care incununeaza, de fapt, toata munca si straduinta noastra.
    Sunt convinsa ca, dincolo de impactul vizual, dincolo de gust si de arome, cei ce primesc un tort de la tine primesc si SIMT din plin dragostea cu care ai muncit! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere