vineri, 24 februarie 2012

Un an de blog....zi aniversara

Un an de blog si o zi plina de dragoste as dori din suflet sa sarbatorim astazi.A trecut deja un an de blog,un an de torturi , bucurii si regrete .Mi-a placut ca azi sa ma gandesc cu drag si dor in urma cand am plecat la un drum greu dar plin de satisfactii.
Am impartit cu voi torturi lucrate cu mare dragoste,daruire si modele din ce in ce mai elaborate si care sa aduca mare bucurie copiilor dar si adultilor care au apreciat o surpriza frumoasa primita de la cei dragi.
Va multumesc tuturor pentru increderea acordata si celor care zilnic sunt alaturi de mine ,viziteaza blogul si mereu au un cuvant frumos si cald sa imi lase ca mesaj.
Chiar si celor care nu lasa mesaje dar trec zilnic in vizita pe la mine le multumesc si le promit ca ma straduiesc sa aduc mereu modele dragute dar si gustoase.
Va doresc o zi minunata , plina de iubire si liniste sufleteasca si va daruiesc primele lalele inflorite primite de Valentine"s Day de la sotul meu...si care iata ca au inflorit si arata minunat...



9 comentarii:

  1. La multi ani Gabi!!! pt blogul tau, pentru tine..
    Cat mai multe torturi minunate . Multa sanatate si fericire iti doresc. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Bianca si sper sa avem putere de munca toate sa facem in continuare bucurii tuturor...Te pup la zi aniversara!!!

      Ștergere
  2. Sa ai numai zile senine,pline de liniste sufleteasca,de iubire ,de dragoste.La cat mai multe torturi cum numai tu stii sa le faci!Viorica Petrovici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te imbratisez cu drag si iti multumesc ca esti aici mereu alaturi de mine!!!

      Ștergere
  3. La cat mai multe aniversari iti doresc,torturi cat mai frumoase si multa putere de munca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea si sa facem mereu impreuna aceste aniversari....

      Ștergere
  4. Torturi La Comanda Mary24 februarie 2012 la 19:16

    La multi ani! La cat mai multe torturi minunate!

    RăspundețiȘtergere
  5. Gabi,in primul rand La multi ani,blogului tau,iar tie multa ,multa putere de munca,sanatate,bucurii,clienti satisfacuti care sa aduca comenzi multe...multe.Te pup cu mult drag.
    Scuze ca ti-am scirs atat de tarziu ,dar am fost cam bolnava in ultimele zile si nu am prea stat la butonat.

    RăspundețiȘtergere