vineri, 3 februarie 2012

Tort Cenusareasa...

O noua fila de poveste CENUSAREASA pe care am redat-o in stilul meu original...mi-am inchipuit o zi de lucru in casa cu prietenii sai alaturi si cu visele departe la printul mult dorit.Bianca fetita care s-a bucurat de acest tortulet a primit foarte fericita surpriza pe care i-am pregatit-o.Crema de ciocolata cu visine,crema de vanilie cu alune si nuci caramelizate,blat de vanilie insiropat cu limoncello.Greutate 3.5kg.
La multi ani Bianca sa ai o viata frumoasa si mult mult noroc!!!











8 comentarii:

  1. SUPERB !!! A iesit ffff frumos si foarte original!Imi place mult cum arata Cenusareasa, in aceasta " postura"! Peste TOT, vedem o printesa frumoasa...Bravo, Gabi! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunat! O scena plina de viata perfect ilustrata! Felicitari, Gabi! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti multumesc!M-ai facut sa zambesc de dimineata.Ai facut un tort extra.Imi place totul.Miide felicitari din partea mea!Viorica Petrovici

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte bine realizata Cenusareasa,chipul ei cel putin e super!Bravo,Gabi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte bine tratata tema...toata lumea ,inclusiv eu ))) s-ar gandi la Cenusareasa in rochie de bal,pe scari pierzandu-si pantoful..excelent!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Va multumesc din suflet tuturor pentru cuvintele frumoase.Chiar si eu care sunt tare exigenta cu mine m-am bucurat cand am bagat la rece modelul final...treceam pe langa frigider si ma mai uitam o data la geam..Mi-a placut tema si am incercat sa ma joc cu imaginatia.Va pup dulce pe toate!!!

    RăspundețiȘtergere